Философията на Tiens Group

Принос към обществото, чрез възстановяване на здравето на човечеството.

Всеки ден, в над 190 страни по целия свят, повече от 30 милиона домакинства се наслаждават и възползват от предимствата на натуралните и здравословни продукти, произведени от световноизвестната китайска компания TIENS.

Нейната внимателно подбрана гама здравословни продукти е отлична комбинация, вдъхновена от 5000-годишната китайска култура на здравеопазване и най-новите постижения в областта на биотехнологиите. Китайските познания за здравето успешно отговарят на въпроса как да останем здрави, а подкрепата им с авангардни изследвания дава възможност да се постигнат още по-добри резултати.

Хиляди специалисти от екипа на TIENS и глобалните Дистрибутори са превърнали в своя ежедневна мисия насърчаването на един позитивен, природосъобразен и здравословен начин на живот. Тяхното послание е за здраве, хармоничен живот, предприемчив дух, успех, милосърдие и надежда. Вдъхновени от тези грандиозни начинания, голям брой лица и фирми са създали здрави, стратегически партньорства с TIENS Group.

Широко известни имена и световнопризнати марки като Microsoft, Pfizer, IBM и China Telecom формираха успешни съюзи с TIENS.

Под стратегическото ръководство на учредителя и председателя г-н Li Jinyuan, дистрибуторите и служителите на TIENS със страст и желание следват корпоративната визия за „Отлично здраве за всички”, повишават качеството на световното здравеопазване, допринясяйки за благополучието на обществото, чрез създаването на възможности за бизнес развитие и развиване на бизнес от световна класа. Със здрави корени в Китай и същевременно следвайки световните тенденциите, TIENS остава космополитна марка за постоянно нарастващ брой потребители от цял свят.

История на TIENS –  Глобален бранд от Ориента

Tiens Group винаги се е придържала към философията да бъде “в служба на обществото, като работи за възстановяване на здравето на човечеството” и активно подкрепя своята политика за корпоративна социална отговорност. Досега Tiens Group е дарила повече от 1,5 милиарда юана за проекти за благотворителност и повишаване на общественото благосъстояние.

През 1995 г. г-н Li Jinyuan основава Tianjin Tianshi Group Co., Ltd в град Тяндзин, Китай. През 1997 г. компанията стъпва на международния пазар и от тогава е глобална корпорация с интереси в редица сектори, включително биотехнологии, здравен мениджмънт, туризъм, образование, финансови инвестиции и недвижими имоти.

С дейността си, развивана в над 190 страни, Tiens Group има подразделения в 110 страни и е установила стратегически партньорства с водещи компании. Tiens Group вече предлага богато, иновативно и разнообразно портфолио от продукти, включително здравословни храни, уелнес оборудване, продукти за красота и грижа за кожата и продукти за дома.

Днес, Tiens Group е уверена и изпълнена с енергия организация, която реализира своята стратегия “Отлично здраве за всеки” и работи усилено за влизане в класацията на 500-те водещи световни компании. Tiens Group се стреми да постигне визията си чрез разширяване на изградената бизнес мрежа, подобряване на предлагането на услуги и усъвършенстване на дейностите.

Индустриален парк на TIENS

Tiens International Health Industrial Park

Международен Здравно-Индустриален парк на TIENS

Водени от визията “Отлично здраве за всеки”, основна част от стратегията за развитие на Tiens Group е разширяването на TIENS Международния здравно-индустриален парк и Международния университет, усвоявайки площ на 4.22 км2 и инвестирайки над 17 милиарда юана (2 милиарда евро).

TIENS Международният Здравен парк се намира на отличното местоположение между Пекин, Тяндзин и сградите, на чиято територия са организирани дейности по продуктова научноизследователска и развойна дейност, контрол на качеството и изпитване на продукти, производство, медицински изследвания, здравеопазване, хотели и конферентни съоръжения и много други.

Брандът TIENS

От самото си основаване Tiens Group си постави за цел изграждането на собствен бранд. За тази цел беше разработена стратегия за брандинг и маркетингов план, които направиха TIENS разпознаваем по целия свят. В края на 2006-та година, Tiens Group представи същността на философията за „Един Свят, Едно Семейство“ и създаде дългосрочна стратегия за брандинг, включваща основните корпоративни ценности на компанията:

  • ПЪРВОСТЕПЕННА ОТГОВОРНОСТ
  • ОТЛИЧНА РАБОТА В ЕКИП
  • ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ ИНОВАЦИИ

Новата стратегия въведе и нов рекламен слоган: „ Ние споделяме Заедно “.

Новата стратегия за изграждане на корпоративен имидж и бранд стана, чрез серия от специални промоционални конференции през Май 2007 г.

Корпоративни брандове на Tiens Group

Същност на бранда: Един Свят, Едно Семейство

Основни ценности: Изключителни иновации, Първостепенна отговорност, Отлична работа в екип

Рекламен слоган: Хармония, Единство, Благоденствие

Нашата визия се изразява в обединяване на милионите семейства по целия свят и събирането им в единна общност.

Пионери в изследователската работа

Научноизследователският институт е ангажирал водещ екип от технолози с богат професионален опит. TIENS Научноизследователският институт за технологии и биологически науки е създаден с основна цел да работи за подобряване на глобалното здраве в изпълнение на визията за “Отлично здраве за всеки”.

Институтът е създаден след внимателно планиране и в него са привлечени елитни специалисти и най-модерни технологии. Тук се събира информация от индустрията, академичните среди в университетите и изследователските институти по целия свят, за да се гарантира хармонично развитие в крак с иновациите в здравния сектор.

В Научноизследователския институт работи високоспециализиран екип от технолози и медици. Той е оборудван с най-добрата научноизследователска техника. Учените вече работят успешно по национални проекти, като например разработване на продукти против стареене и почистващи препарати на растителна основа.

Научноизследователското звено е разположено на 6000 кв.м. и отговаря на най-високите международни стандарти за проектиране и строителство на фармацевтични и здравни съоръжения. Тук е осигурена идеална среда за научни изследвания и научни проекти. Около 80 милиона юана (9 милиона евро) са инвестирани в научноизследователски съоръжения и оборудване, които се използват за разработването на модерни продукти и високотехнологично производство.

От самото изграждане на Научноизследователския институт, Tiens Group се възползва от високотехнологичните ресурси на място и водещите екипи по изследователска и развойна дейност, за да подкрепя и поддържа своите продуктови иновации и развитие. Научноизследователският институт е гаранция, че Tiens Group продължава своята пионерска изследователска и развойна дейност за разработване на здравословни продукти като използва природни ресурси, които след това са достъпни за потребителите по целия свят.

Ефективни производствени съоръжения

Основен елемент на висококачествените здравни продукти на TIENS е: влиянието на китайската култура за запазване на здравето, използването на съвременни биотехнологии, включването на естествени съставки и ултра модерните производствени съоръжения.

Преди започване на строителството Tiens Group установи контакт с водещи световни доставчици като AZO GmbH & Ко KG, GEA Group, Bosch от Германия, IMA (Industria Macchine Automatiche SpA) от Италия и NORDEN MACHINERY AB от Швеция. Предлаганото от тях оборудване с висока степен на автоматизация, даде възможност на Tiens Group да приложи най-високите международни стандарти и да изгради платформа за Глобален растеж.

Високи стандарти за качество

Като част от целите за дългосрочно подпомагане на глобалното здраве, чрез технически иновации и постоянни подобрения в отговор на потребностите на клиентите, Tiens Group внедри система за управление на качеството, която е в съответствие с международните стандарти.

Глобалната система за управление на качеството и защита на безопасността на храните на Tiens Group отговаря на най-високите международни стандарти. Чрез нея се осъществява постоянен контрол на качеството в производствения процес, по веригата за доставки и при обслужване на клиентите.

В изпълнение на целите за уважение и подкрепа на културните различия, Tiens Group е осигурила съответствие и с изискванията за сертифициране на Кошер и Халал.

Tiens Group присъства на пазара в над 110 страни и потребителите на нейните продукти принадлежат към различни националности и култури, които получават висококачествени и безопасни уелнес продукти.

В повечето страни TIENS е известна с висококачествените си натурални продукти за здраве и с прилаганите образцови бизнес стандарти. TIENS вярва, че всяка организация трябва да се придържа към принципа за честен бизнес, като в същото време предлага на потребителите безопасни и качествени продукти, разработени с цел опазване на човешкото здраве и благополучие. Корпоративната култура на Tiens Group се основава на честност и уважение към всеки, който работи за постигане на целта: “Отлично здраве за всеки”.

Back to Top